معاون استاندار: شهرداری، پایبند توافقات خود با فرودگاه بین‌المللی یزد باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد بر اجرایی شدن توافقات شهرداری با فرودگاه استان و پیگیری های لازم در این ارتباط از سوی شهرداری تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه یزد، محمد جواد ابوالحسینی، در بازدید از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله صدوقی یزد وضعیت فعلی و زیرساخت های مورد نیاز آن را نامناسب و غیر قابل قبول توصیف کرد.

وی از مدیرکل فرودگاه استان و سایر همکاران در اجرای اقدامات جدید و پیگیری ساخت ساختمانهای جدید ایمنی زمینی, سپاه حفاظت، پست برق و دیزل ژنراتور و نصب ایر بریج و حرکت به سمت جلب رضایت بیشتر مسافران تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر تسریع در روند اتمام پروژه ها، خواستار پیگیری مشکلات توسعه فرودگاه بین المللی یزد از جمله تملک اراضی اطراف فرودگاه، بهسازی ساختمان پاویون فرودگاه از اعتبارات استان، بهسازی ترمینال داخلی، ساخت تکنیکال بلاک و اجرایی شدن توافقات فی مابین شهرداری و فرودگاه و افزایش پروازها به مقاصد داخلی و خارجی شد.

کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه بین المللی یزد هم با ارائه گزارشی جامع از اقدامات صورت پذیرفته و در حال انجام، درخواست مساعدت و همکاری در خصوص تملک اراضی اطراف فرودگاه، اجرای توافقات قبلی شهرداری یزد با فرودگاه در آزاد سازی اراضی بلوار ولایت و توجه بیشتر استان را در تخصیص منابع استانی در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‎های فرودگاهی خواستار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این بازدید از روند اجرایی طرح های توسعه این فرودگاه بازدید و با حضور در بخش های مختلف فرودگاهی از نزدیک و به صورت میدانی در جریان عملیات خدمات رسانی به مسافران خطوط هوایی قرار گرفت.

روزانه بطور میانگین ۱۰ پرواز در فرودگاه یزد انجام میشود که پرواز به مقاصد تهران، مشهد، اهواز و بندرعباس به صورت عادی و پروازهای دیگری مثل عتبات عالیات، تبریز، کیش، قشم، شیراز و زاهدان به صورت موردی است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..