استاندار یزد: عزم استان، تحقق تعهد دولت در حوزه مسکن است

استاندار یزد گفت: عزم جدی استان، تحقق تعهد دولت در حوزه مسکن در حداقل زمان ممکن و با پیگیری روزانه مسائل این حوزه است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی، با حضور در «سایت ۳۷۷ هکتاری و سایت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهر یزد» و نیز «سایت ۴۳ هکتاری شهرستان تفت»، از آخرین وضعیت اجرای پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها از آغاز دور دوم بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: در این دور از بازدیدها، به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان بازدید و وضعیت اجرای پروژه‌ها و مصوبات دور قبلی بازدیدها بررسی می‌شود.

وی یکی از سایت‌های مورد بازدید امروز را سایت ۳۷۷ عنوان کرد و افزود: در جریان این بازدید، آخرین وضعیت اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در روند اجرای آن تاکید شد.

فاطمی همچنین به بازدید از سایت ۴۳ هکتاری نهضت ملی مسکن شهرستان تفت اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات مربوط به آماده سازی معابر این سایت انجام شده و به زودی قرعه کشی مربوط به واگذاری ۸۰۰ قطعه زمین این سایت به متقاضیان انجام می‌شود.

استاندار یزد با بیان اینکه تحرک بسیار خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن شروع شده است، اظهار داشت: به منظور سرعت بخشی به تحقق تعهد دولت در حوزه مسکن، مسائل مربوط به پروژه‌های این حوزه به صورت روزانه پیگیری و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..