مسئله آب اولویت نخست استان یزد است

به گزارش یزدی نیوز نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شروای اسلامی با اشاره به اهمیت تامین آب استان یزد، گفت: مسئله آب اولویت اول استان یزد است.


سیدابوالفضل موسوی بیوکی در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت برگزار شد، اظهار داشت: مسئله آب اولویت اول استان یزد است و تمام مسئولان نسبت به رفع مشکلات مرتبط با این حوزه تلاش دارند.

وی با اشاره به بخشی از طرح‌های در نظر گرفته شده در زمینه تامین آب برای استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم به یک تصمیمی استراتژیک در این زمینه برسیم که همه مسائل را زیرپوشش قرار دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نکته دوم بحث برنامه آمایش استان یزد است که امیدواریم در یک بازه زمانی معقول حل شود چرا که الان پیمانکار و مشاور آن مشخص شده است.

موسوی بیوکی با بیان اینکه استان یزد با مشکل جدی آب روبه‌روست گفت: استان یزد می‌تواند با اتحاد و همدلی که بین تمام مدیرانش دارد، تبلور خدمت دولت به مردم را به صورت کامل به نمایش بگذارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان یزد همیشه با تدبیر اداره شده است، بیان کرد: هماهنگی که در مجلس شورای اسلامی انجام شد هدیه‌ای به دولت بود که امیدواریم دولت از این هدیه برای خدمت به مردم استفاده کند.

مردم خواستوار اتحاد قوای سه‌گانه هستند و اگر این اتفاق بیفتد خدمات ارزنده ای در کشور ایجاد می شود و مقام معظم رهبری هم در واقع پرچم دار این اتحاد هستند.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..