مدیر منطقه یک شهرداری یزد:

۵۰ پروژه منطقه یک شهرداری یزد در تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با اشاره به اینکه عدالت محوری رکن اصلی در اجرای پروژه‌های شهرداری یزد است، گفت: ۵۰ پروژه منطقه یک شهرداری یزد در تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

سید علیرضا رسولی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط ارکان شهرداری و مدیریت صورت گرفته در منطقه که به همت همکارانم انجام شده، در هفته شهرداری ها ۵۰ پروژه شهرداری منطقه یک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها مجموع فعالیتی است که همکارانم به همراه پیمانکاران انجام داده‌اند و در مراسم خاصی با حضور مردم و مسئولان انجام می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد افزود: در ارتباط با محل انجام پروژه‌ها یکی از اتفاقات بسیار خوبی که رخ داده و به عنوان اولویت مهم در شهرداری یزد مطرح بوده عدالت محوری بوده است.

رسولی یادآور شد: در این زمینه پروژه‌های اجرا شده در نقاط مختلف منطقه در نظر گرفته شده و به صورت ویژه به مناطق کمتر برخوردار توجه بسیار خاص و ویژه‌ای صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توجه به این مناطق همچنان در اولویت شهرداری قرار دارد و تلاش می‌کنیم که توسعه متوازن را تا حد ممکن در این منطقه لحاظ کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد ادامه داد: یکی از اقدامات بسیار مهمی که در این منطقه صورت گرفته بحث بازپیرایی بوستان‌هاست که به این وسیله امکانات بسیار خوبی در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

رسولی افزود: همچنین در حوزه‌های عمرانی و به ویژه در زمینه آسفالت و پیاده روسازی هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده که می تواند زمینه بهبود تردد در خیابان ها و معابر مختلف منطقه را فراهم کند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..