مدیرکل اداره اقتصادی و دارایی استان یزد:

تسهیلات ارزان‌قیمت با اولویت مناطق محروم پرداخت می‌شود

مدیر کل اداره اقتصادی و دارایی یزد از آغاز پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تبصره ۱۸ خبر داد و گفت: طرح های سرمایه ثابت و در گردش و مناطق محروم در اولویت دریافت قرار دارند.

به گزارش یزدی نیوز، محمد دهقان منشادی در جلسه بررسی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت سال ۱۴۰۱ در نشست کارگروه تسهیلات تبصره ۱۸ استان یزد با حضور دستگاه‌های اجرایی ذینفع و بانک‌های عامل اعلام کرد: اولویت پرداخت این منابع با متقاضیان تائید شده قبلی است.

وی با بیان اینکه سهمیه استان ۷ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال است که ۱۱ هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال حدود ۴۷ درصد بیشتر از سهمیه جذب شده است، افزود: در این آئین نامه اولویت پرداخت با طرح‌های سرمایه ثابت، در گردش و مناطق محروم است و تسهیلات جدید و پرداخت نشده قبلی باید با آئین نامه جدید مطابقت داده شود و در اولویت پرداخت قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست، مدیران و نمایندگان ادارات میراث فرهنگی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، پارک علم و فناوری، کمیته امداد حضرت امام (ره)، راه و شهرسازی و کار و امور اجتماعی گزارشی از مطالبات خود از بانک‌ها، میزان تسهیلات پرداخت شده سال قبل را ارائه کردند و مدیران بانک‌های عامل نیز به ارائه گزارش پرداختند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..