معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

انتخابات مهمترین تکلیفی که امسال بر عهده ما قرار گرفته

عزیزی: مهمترین تکلیفی که در عرصه سیاسی امسال بر عهده ما قرار گرفته بحث انتخابات است.

به گزارش یزدی نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در همایش فرمانداران، معاونین سیاسی، بخشداران و دبیران انتخاباتی استان یزد با تاکید بر این نکته که مهمترین تکلیفی که در عرصه سیاسی امسال بر عهده ما قرار گرفته بحث انتخابات است گفت: مقام معظم رهبری چهار شاخص بسیار مهم را برای انتخابات اعلام فرموده‌اند که این شاخصه‌ها انتخابات سالم، رقابت‌پذیر، در امنیت کامل و مشارکت حداکثری هستند.

 

وی گفت: همه ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را به کار بگیریم که انتخابات امسال در بهترین شرایط و با تحقق کامل تمامی این چهار شاخص انجام شود.

 

عزیزی ادامه داد: انتخابات امسال در میان سایر انتخابات‌ها شاید از اهمیت بسیار بیشتر و بالاتری برخوردار باشد و همین اهمیت هم سبب شده که مقام معظم رهبری از ابتدای سال نسبت به آن تاکید داشته باشند.

 

معاون استاندار با تاکید بر اینکه چهارشاخص ذکر شده اصلی‌ترین محور فعالیت در کشور است گفت: در این میان یکی از مهمترین مواردی که در عرصه انتخابات از اهمیت بسیار بالایی دارد موضوع مشارکت در انتخابات است.

 

وی ادامه داد: ما باید همه تلاش و فعالیتمان را در این حوزه انجام دهیم تا بتوانیم بیشترین میزان مشارکت را در انتخاباتی سالم، امن و رقابت پذیر داشته باشیم.

 

عزیزی ارتباط با اقشار مختلف مردم را در این حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار دانست و گفت: باید اهمیت حضور مردم در انتخابات به خوبی برای آن‌ها تبیین شود.

وی تاکید کرد: مردم در صورتی که بدانند حضور آن‌ها در انتخابات چه تاثیر و اهمیتی دارد قطعا نسبت به این موضوع حساسیت خواهند داشت و در این عرصه مشارکت می‌کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..