نماینده مجلس: مطالبات مردم یزد، محله به محله بررسی می‌شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل و مشکلات و مطالبات مختلف مردم، محله به محله و بدون واسطه بررسی و پیگیری می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، محمد صالح جوکاردر پنجاه و یکمین دیدار مردمی در مسجد ولی عصر(عج) آزاد شهر یزد به بررسی مسایل و مطالبات مردم پرداخت و افزود: حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات شهروندان در حل مسایل و امیدآفرینی موثر است.

وی با قدردانی از همراهی و حضور مسئولان در محلات مختلف و بررسی بدون واسطه مطالبات شهروندان ادامه داد: ایجاد امید و اعتمادبخشی در سایه کار و تلاش مخلصانه مدیران و حضور میدانی در محلات مختلف باید همواره به جد صورت گیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدمت به مردم و تلاش برای حل مسایل و مطالبات قانونی شهروندان جزو برنامه‌های مهمی است که با حضور در سطح محلات مختلف با همراهی برخی مسئولان انجام می‌شود.

جوکار بیان کرد: در این نشست‌های صمیمی که برخی مدیران هم بر حسب ضرورت حضور دارند ابتدا شهروندان به بیان مسایل و مشکلات خود در بخش‌های مختلف می‌پردازند و سپس با حضور معتمدان محلات و مسئولان مسایل بررسی و برای پیگیری اقدام می‌شود.

در این دیدار مردمی ۳۲ نفر از شهروندان از نزدیک با نماینده خود دیدار و به بیان مشکلات در زمینه‌های مختلف پرداختند و سپس با حضور تعدادی از مدیران اجرایی، مشکلات و مطالبات بررسی و دستور پیگیری صادر شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..