تاکید فرماندار بافق بر شتاب‌بخشی واگذاری واحدهای طرح ملی مسکن

فرماندار بافق ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در روند واگذاری واحدهای طرح ملی مسکن به متقاضیان گفت: مردم را با مشکلات داخلی معطل نکنید و آنان را از قوانین و تبصره‌ها آگاه کنید تا دچار مشکل نشوند.

به گزارش یزدی نیوز، ابوالقاسم دهقان در بازدید و بررسی روند پیشرفت پروژه طرح اقدام ملی مسکن در بافق افزود: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم واگذاری منازل طرح ملی است که باید طبق مقررات به متقاضیان در شهرستان واگذار شود.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون برای ساخت طرح ملی مسکن در شهرستان صورت گرفته ادامه داد: خانه دار کردن جوانان متقاضی مسکن با همکاری بخش‌های مختلف و دولت تاکنون نتایج خوبی را در سطح کشور به همراه داشته است .

این مسئول اظهار کرد: دولت همه تلاش خود را برای تحقق اهداف و برنامه‌های مرتبط با طرح ملی مسکن در یکسال اخیر در شهرستان با همت و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی و همیاری خوب مردم و متقاضیان انجام داده و این روند ادامه دارد.

تاکید فرماندار بافق بر شتاب‌بخشی واگذاری واحدهای طرح ملی مسکن

دهقان ابراز امیدواری کرد مشکل مسکن که جزو نیاز اصلی جوانان است با قدرت با تداوم همکاری بخش‌های مختلف در شهرستان مرتفع شود و در این خصوص همچنان با پیگیری مسئولان امر نیاز است و حل مشکل نقش مهمی در اعتمادبخشی جامعه دارد.

فرماندار بافق به همراه اعضای شورای مسکن شهرستان در محل پروژه حاضر و روند پیشرفت طرح مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و همچنین مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته و روند واگذاری واحدها به متقاضیان را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس گزارش مسئولان ادارات خدمات رسان شهرستان، شبکه آبرسانی، برق و گاز در پروژه تکمیل شده است و متقاضیان می‌توانند پس از عقد قرارداد و تحویل واحدهای خود نسبت به درخواست اشتراک و نصب کنتورهای لازم اقدام کنند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..