۸۰ دستگاه اتوبوس، زائران یزدی را به حرم امام (ره) منتقل می‌کنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس، زائران را از یزد و ۱۱ شهرستان دیگر استان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) به تهران منتقل می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کار انتقال زائران حضرت امام خمینی (ره) با همکاری برخی نهادها، سازمان‌ها و مشارکت تشکل‌های مردمی در روز ۱۳ خردادماه جاری در استان در قالب یک برنامه مدون صورت می‌گیرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) ادامه داد: حضور زائران در این مراسم بعد از سه سال نقش مهمی در زنده نگه داشتن خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و میثاق با امام عظیم الشان (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی دارد.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر اعزام زائران با اتوبوس تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم با وسایل شخصی خود در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند و با اهداف و آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و نظام و انقلاب تجدید بیعت مجدد خواهند داشت.

 

متوسل در ادامه به اهمیت برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح استان توسط مردم، نهادها و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه محوری فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی با همکاری و مشارکت مردم و سازمان‌ها در استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی و همچنین برپایی جلسات مختلف با حضور اقشار گوناگون مردم به خصوص نوجوانان و جوانان جزو رویکرد اصلی است که امسال در ۱۲ شهرستان استان پیش بینی و اقدام صورت می‌گیرد.

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یکی از ابعاد مختلف جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، معرفی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) و خدمات و تلاش‌های ایشان برای پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی است.

۱۴ خرداد روز تلخ وداع ملت آزاده ایران با مقتدای خویش امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۸ است و همچنین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت آزادیخواه ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی ناگسستنی دارد.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..