نماینده یزد:

تاخیر در پروازها اصلا قابل قبول نیست/‌شرکت‌های پروازی به مردم پاسخگو باشند

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس فرودگاه یزد را در شان مردم این استان ندانست و ضمن گلایه از تاخیر در پروازهای این فرودگاه، گفت: شرکت‌های پروازی باید به مردم پاسخگو باشند و دلایل تاخیر یا لغو پروازها را با حضور در بین مردم بیان کنند.

«محمدصالح جوکار» در دیدار مدیر کل فرودگاه‌های استان یزد که در محل دفتر این نماینده مجلس برگزار شد، با تاکید بر این که فرودگاه یزد اصلا در شان مردم استان نیست، اظهار کرد: فرودگاه یزد نیازمند تحول اساسی در زمینه زیرساخت است، در استان‌های دیگر چنین مسئله‌ای را به خوبی مشاهده می‌کنیم ولی در این سالها شاهد تغییرات در فرودگاه یزد نبودیم که جدیت مدیر کل در این زمینه را می‌طلبد و اگر نیاز به همراهی و همکاری بود، حتماً پشتیبانی خواهیم کرد.

وی ضمن انتقاد از تاخیر پروازهای فرودگاه یزد، گفت: در مدت اخیر شاهد تاخیر بسیار زیاد پروازها و گلایه‌مندی مردم بودیم که بحق بود زیرا آنها برای اهدافی مانند درمان، کارهای ضروری و سفر تصمیم به استفاده از هواپیما می‌گیرند و انتظار لغو پرواز در لحظات آخر را ندارند.

نماینده مردم یزد افزود: شرکت‌های پروازی باید به مردم پاسخگو باشند و دلایل این تاخیر یا لغو را با حضور در بین مردم بیان کنند.

وی در خصوص تعداد پروازهای فرودگاه یزد نیز گفت: تعداد کم پروازها سبب گلایه مندی مردم شده که در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی جهت رفع آن هستیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از دفتر این نماینده مجلس، جوکار در پایان تاکید کرد: با توجه به این که در فصل تابستان قرار داریم و مردم برای مسافرت استقبال بسیاری از هواپیما دارند، به شکلی اقدام کنید که مردم برای مسافرتشان با مشکل مواجه نشوند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..