مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:

عملکرد هیئت رییسه روابط عمومی‌های استان یزد قابل دفاع نیست

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: عملکرد هیئت رییسه فعلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قابل دفاع و راضی کننده نیست و به همین دلیل انتخابات این تشکل سه ماه زودتر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی صالحی، در همایش آموزشی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مراسم تجلیل از روسای ادوار مختلف این شورا که در سالن شهید منتظر قائم استانداری برگزار شد، افزود: همواره در انتخابات هیئت رییسه از کاندیداهای این سمت درخواست داشتیم در صورتی به این سمت وارد شوند که فرصت وقت گذاشتن و فعالیت را داشته باشند اما متاسفانه گاها افرادی وارد این مسئولیت شدند که وقت کافی ندارند.

وی ادامه داد: هیئت رییسه فعلی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به دلیل جابجایی چند روابط عمومی متوقف شد و برخی دیگر از افراد نیز اصلا برای این سمت فرصت کافی نداشتند لذا عملکرد قابل دفاعی را شاهد نیستیم و این جفا در حق روابط عمومی هاست.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: اعضای هیئت رییسه از بدنه و جنس روابط عمومی ها هستند و زیبنده نیست که یک نفر جایگاهی را اشغال کند اما برای آن وقت نداشته باشد و به نظر می رسد عده ای فقط با هدف رزومه سازی وارد این عرصه می شوند در حالی که این جایگاه تنها برای خدمت رسانی به روابط عمومی هاست و هیچ گونه ردیف سازمانی ندارد.

صالحی گفت: روابط عمومی ها همان گونه که بارها عنوان شده، حلقه واسط مردم و دستگاه های اجرایی و رسانه ها هستند بویژه در دولت سیزدهم که دولتی برخاسته از مردم است، این توقع بیشتر وجود دارد که روابط عمومی ها همواره با مردم در نهایت احترام رفتار کنند و یاری رسان اقشار مختلف باشند.

وی اظهار داشت: انتخابات هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها سه ماه زودتر برگزار و در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد و درخواست دارم افرادی که فرصت وقت گذاشتن را دارند در این عرصه وارد شوند و ان شاءالله شاهد هیئت رییسه پویا و فعال باشیم تا بتوانند برنامه های خوبی را برای تلاشگران عرصه روابط عمومی استان برگزار کنند.

وی ادامه داد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش خواهیم داشت و حضور حداکثری مردم یکی از اهدافی است که همواره در راس فعالیت های ستاد انتخابات استان یزد قرار دارد.

 

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد افزود: روابط عمومی دستگاه هایی که به صورت مستقیم در امر انتخابات فعالیت دارند بویژه فرمانداری ها از اکنون باید هر گونه اقداماتی را برای حضور حداکثری مردم به کار گیرند.

به گفته وی بقیه روابط عمومی ها موظف هستند در این زمینه تمام اهتمام خود را بکار گیرند که علاوه بر وظیفه سازمانی این اقدام وظیفه شرعی همه ما است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..