طرح آبرسانی به روستاهای مهریز یزد آغاز شد

طرح آبرسانی به روستاهای مزارع شور در بخش مرکزی و دهستان خورمیزات مهریز یزد با اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار  با حضور استاندار و جمعی از مردم و مسئولان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، با اجرای این طرح که عملیات اجرایی و خط لوله گذاری مسیر آن ۴۰ کیلومتر طول دارد هشت روستا در بخش مرکزی با ۶۰۰ نفر جمعیت در منطقه مزارع شور از آب سالم آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

فرماندار مهریز از همکاری و پیگیری مردم و مسئولان شهرستان و استان برای شروع این عملیات که جزو مطالبات مهم و همیشگی مردم ساکن در مناطق روستایی است تشکر کرد.

محمد هقان بنادکی در این مراسم افزود: ایجاد زیرساخت مناسب در مناطق روستایی بخش مرکزی در حوزه‌های مختلف به خصوص آبرسانی نقش مهمی در توسعه متوازن و خدمت به مردم دارد.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم تمامی وقت خود را همواره مخلصانه صرف خدمت به مردم به خصوص مردم ساکن در مناطق روستایی می‌کند و باید این رویه مهم با قدرت ادامه باشد.

طرح آبرسانی به روستاهای مهریز یزد با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد

همچنین در این مراسم مردم مناطق روستاهای بخش مرکزی مهریز از تلاش دولت در بخش‌های فرهنگی و عمرانی طی سال‌های اخیر قدردانی کردند و تداوم آن را خواستار شدند.

شهر مهریز از سه محله اصلی بغداد آباد، مزویر آباد و مهرپادین تشکیل شده و ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

هم‌اکنون ۳۸ حلقه چاه ،آب شرب ۱۲ هزار و ۳۹ مشترک روستایی مهریز را تامین می‌کند و این شهرستان ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند و شهر مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..