فعالیت ۲۵ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان یزد

مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به فعالیت ۲۵ گروه جهادی در این قشر بسیج، هدف از اردوهای جهادی را نه فقط ساخت مسکن یا ارائه خدمات بلکه خودسازی دانشجویان و تقویت روحیه کنشگری و اثرگذاری در جامعه ذکر کرد.

«محمدرضا صمدی» با اشاره به فعالیت گروههای جهادی بسیج دانشجویی یزد در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ۲۳۵ نفر از دانشجویان بسیجی شهر یزد در قالب هفت گروه جهادی در جریان طرح افطار تا سحر به خدمت به مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر یزد پرداختند.

وی افزود: اقدامات جهادی در قالب طرح افطار تا سحر برای ساخت مسکن ویژه ۳۶ محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در محمد آباد بخش مرکزی یزد رقم خورد.

صمدی اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان جزو برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار بسیج است هر چند که ناحیه بسیج دانشجویی با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، علاوه بر فعالیت عمرانی امکان ارائه خدمات روانشناسی، پزشکی و غربالگری سلامت و تدریس را نیز داراست.

وی گفت: برخلاف تصور مرسوم هدف از اردوهای جهادی تنها ساخت مسکن یا ارائه خدمات نیست بلکه خودسازی دانشجویان و نیز تقویت روحیه کنشگری، اثرگذاری در جامعه و یافتن نقش خود در آینده جامعه نیز از اهداف مهم این اردوهاست.

صمدی در پایان تاکید کرد: هم اکنون ۲۵ گروه جهادی در بسیج دانشجویی استان یزد مشغول فعالیت هستند که ان شاالله تابستان امسال نقطه عطفی در برگزاری اردوهای جهادی با نقش آفرینی تخصصی جهادگران دانشجو را رقم خواهند زد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..