فرماندار یزد تاکید کرد؛

لزوم توجه بیشتر به اصناف برای داشتن اقتصادی فعال و پویا

فرماندار یزد با اشاره به نقش تعیین‌کننده اصناف در شبکه توزیع بازار، گفت: برای داشتن اقتصادی فعال و پویا می‌بایست به صنوف کشور توجه بیشتری شود.

«سیدمحمدرضا مدرسی» در بازدید از اتاق اصناف استان با اشاره به بیان برخی مشکلات از سوی اعضای هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان در رابطه با صنوف و اتحادیه‌های زیر مجموعه، خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این دیدار به آن اشاره شد، دغدغه‌های به‌جا و به‌حقی است و جای تعامل و پیگیری دارد.

وی با بیان این که اتاق اصناف محل رجوع مردم و کسبه‌ به عنوان ولی‌نعمتان ماست، گفت: بسیاری از کارها و برنامه‌هایی که دولت باید انجام دهد با پیگیری افراد پیشکسوت و مورد اعتماد با حس مسئولیت اجتماعی بالایی که در قبال آن مجموعه دارند، پیگیری می‌شود.

فرماندار به نقش‌آفرینی اصناف در کنار فعالیت‌های اقتصادی در مسائل و تحولات سیاسی و اجتماعی کشور، تاکید کرد: برای داشتن اقتصادی فعال و پویا می‌بایست به صنوف کشور توجه بیشتری شود چرا که در شبکه توزیع بازار، نقش تعیین کننده‌ای دارند.

این مسئول ماهیت بازار یزد را سنتی خواند و افزود: این بازار براساس اعتبار و اعتماد پیش می‌رود هرچند گاهاً نیز با توجه به ابزارهای نوین و بازارهای جدید اقتصادی، شرایط تاحدودی دشوار می‌شود.

مدرسی در پایان با اشاره به فرارسیدن مناسبت‌های ملی و رویدادهای مهم خردادماه از جمله عملیات آزادی خرمشهر، عنوان کرد: فرصت خوبی است با توجه به سرکشی‌های هفتگی از خانواده شهدا، از خانواده شهدا و ایثارگران این بخش نیز تجلیل به عمل آید.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..