مسئول بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد:

خانواده‌ها فرزندان خود را در مدارس ورزشی دارای مجوز ثبت نام کنند

مسئول اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: خانواده‌ها قبل از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس ورزشی در طول سال به خصوص در تابستان از داشتن مجوز و فعالیت قانونی آن مرکز با گرفتن استعلام از این اداره‌کل اطمینان داشته باشند.

محمدرضا خوانین زاده افزود: وضعیت کامل تمامی مدارس و باشگاه‌های ورزشی در پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان یزد مشخص است.

وی با بیان اینکه علاوه بر پایگاه خبری تمامی ادارات ورزش و جوانان در ۱۲ شهرستان استان جوابگوی سوالات خانواده‌ها هستند خواست حتما با اطلاع کامل و شناخت به این مراکز مراجعه داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون حدود ۷۰۰ باشگاه و همچنین بیش از ۱۰۰ مدرسه در قالب رشته‌های مختلف ورزشی در استان فعالیت دارند.

خانواده‌ها مواظب افراد سودجو باشند

خوانین زاده گفت: طبق مقررات هر باشگاه و مدرسه ورزشی باید قبل از شروع فعالیت نسبت به کسب مجوز لازم توسط این اداره‌کل اقدام کرده باشد.

وی تاکید کرد: اگر خانواده‌ها قبل از ثبت نام فرزندان خود در مدارس ورزشی و باشگاه‌ها ثبت نام و سپس دچار مشکل شوند مسئولیت و تبعات آن به خودشان بر می‌گردد.

مسئول اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: در سال‌های گذشته در کنار باشگاه‌ها و مدارس ورزشی قانونی، افرادی هم با هدف سودجویی نسبت به ایجاد این مراکز اقدام که برای پیشگیری باید همه مردم و مسئولان همکاری کنند.

خوانین زاده ادامه داد: علاوه بر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی که در مدارس و باشگاه‌های بدون مجوز نصیب خانواده‌ها می‌‍شود قطعا هزینه‌های آنها نیز هدر می‌رود.

وی گفت: کار نظارت و بازرسی بر نحوه فعالیت مدارس و باشگاه‌های ورزشی در سال‌جاری خیلی جدی است و با همکاری سایر مجموعه‌هاو هیات‌های ورزشی پیگیری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تلفن ۶۲۳۹۴۹۴ مربوط به اداره‌کل ورزش و جوانان یزد پاسخگوی سوالات مردم و خانواده‌ها در خصوص مدارس و باشگاه‌های ورزشی است.

خوانین زاده گفت: بر اساس مقررات تمامی مدارس ورزشی که بخواهند سالانه یا در فصل تابستان در بحث آموزش و سایر برنامه‌ها فعالیت کنند از هر نهاد، سازمان و اداره‌ای باید قبل از آن با این اداره‌کل هماهنگ و مجوز لازم کسب کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۷۲ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..