مدیر ستاد دیه یزد:

آموزش و فرهنگ سازی، قدم اول جلوگیری از ورود افراد به زندان است

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه یزد از اجرای پویش” بخشش کریمانه” ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در دهه کرامت برای چهارمین سال متوالی در استان خبر داد و گفت: آموزش و فرهنگ سازی، قدم اول جلوگیری از ورود افراد به زندان است.

به گزارش یزدی نیوز، سید مسعود عظیمی افزود: این پویش از ۳۱ اردیبهشت‌ ماه جاری مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) تا دهم خردادماه مقارن با میلاد امام رضا (ع)، ویژه کمک به آزادی مددجویان جرائم غیرعمد در استان اجرا می‌شود.

وی با قدردانی از حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و سایر تشکل‌ها و نهادها به دلیل حمایت از پویش ادامه داد: در کنار تبلیغات محیطی این پویش با همکاری و حمایت سایر رسانه‌های گروهی، فعالیت‌های فرهنگی تبلیغی مورد نیاز در سطح استان صورت می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگ سازی به مردم برای جلوگیری و پیشگیری از ورود افراد به زندان‌های استان است و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیرعمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند.

عظیمی با اشاره به اهمیت همکاری مردم در پویش خاطرنشان کرد: امیدواریم تا با اجرای این پویش بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیرعمد را تا سالروز میلاد امام هشتم از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا (ع) است و نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک های خود را به حساب ستاد مردمی دیه یزد واریز نمایند .

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و حدود چهار هزار زندانی دارد و هم‌اکنون ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..