اجرای طرح «اقتدار» توسط پلیس یزد

فرمانده انتظامی استان یزد: در طرح اقتدار، باکسانی که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش  یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی فرد با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی در پارک‌های استان یزد، رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص اجرای طرح ضربتی و مقتدرانه با نام طرح “اقتدار” توسط پلیس یزد با حضور نیرو‌های یگان ویژه، یگان امداد و پلیس‌های تخصصی و همچنین همکاری پلیس‌های افتخاری در سراسر استان یزد آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در این طرح با معتادان متجاهر و ولگرد، خرده فروشان موادمخدر، اراذل و اوباش و کسانی که برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می‌کنند و باعث ناامنی برای شهروندان می‌شوند، برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت و آرامش مردم را در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به خطر بیندازند و پلیس با اقتدار تمام توام با مهربانی این طرح را اجرا خواهد کرد.

بهدانی فرد اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم در خصوص اجرای این طرح همکاری خوبی با پلیس داشته باشند و هرگونه موضوعی را که در پارک‌ها یا محلات مشاهده می‌کنند به ۱۱۰ گزارش دهند تا ماموران در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و با مخلان نظم و امنیت مقتدارانه برخورد کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..