برترین های مسابقات قرآن در یزد معرفی شدند

no-thumbs

برترین های مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم، پنجشنبه شب در یزد معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوزبرترین های مرحله استانی این مسابقات طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد تجلیل شدند.
در بخش خواهران و حفظ ۵ جزء، راضیه حاجی احمدی، عظیمه حکیم آبادیان و سمیه حیدریان نژاد موفق شدند به ترتیب اول تا سوم شوند.
در رشته حفظ ده جزء، فائزالسادات قریشی نسب اول، فاطمه زارع پناه رتبه دوم و راضیه السادات میرزازاده رتبه سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ ۲۰ جزء سمیه شمس آبادی، موحده آیت اللهی، مهدیه شمس به ترتیب اول تا سوم و در رشته حفظ کل، زینب صادق بیک اول، زهرا محمدی دوم و بتول حیدری رتبه سوم را کسب کردند.
فائزه دهقان چناری، اعظم همتی، فاطمه باغیان به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته ترتیل و فاطمه السادات میرکریمی، سمیه جعفری، حکیمه شفیعی نیز به ترتیب رتبه اول تا سوم رشته قرائت را بدست آوردند.
در رشته دعاخوانی فاطمه راغب موفق شد رتبه اول را کسب کند و فاطمه ابراهیمیان و حمیده داعی زاده نیز دوم و سوم شدند.
در رشته معارف مریم جنتی، فائزه ابراهیمی ، راضیه السادات میرزاده نیز اول تا سوم شدند.
در رشته دعاخوانی و در بخش برادران مهدی ضیافتی، وحید چگینی، مهدی پیوندی اول تا سوم شدند و در رشته اذان نیز محمد ناظم، حامد سلطانی ، هادی زارع موفق شدند اول تا سوم شوند.
در رشته حفظ ۵ جزء، مجید فیضی اول، محمدعلی میربلوکی رتبه دوم و محمدجواد ابوئی آبادی رتبه سوم و در حفظ ۱۰ جزء وحیدرضا میرجلیلی، جلیل سعید، داوود شیشه بری به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته حفظ ۲۰ جزء، مجید رفیعی بهاباد، امیرحسین عطارزاده، حسن روشن اول تا سوم شدند و در رشته حفظ کل نیز سیدماشالله موسوی رتبه اول را کسب کرد و محمدحسین اقبالی و محمد زارع ارنانی دوم و سوم شدند.
در رشته ترتیل نیز سیدعلیرضا میرجلیلی، مصطفی شایق، محمدحسین حدادزاده و در رشته قرائت، حسین دستجردی، مهدی شایق، محمد کریمی نیا به ترتیب اول تا سوم شدند.
مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در یزد طی روزهای ۲۷ و ۲۸ مردادماه در محل امامزاده سیدجعفر محمد ع یزد برگزار و ۲۰ نفر به مرحله کشوری که در گیلان برگزار می شود راه یافتند.

بخش نظردهی بسته شده است..