بر اساس قانون؛

تمامی ورودی‌های غیرمجاز به بوستان‌های یزد مسدود می‌شود

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد گفت: هرگونه بازگشایی درب یا پنجره در فضای بوستان‌ها ممنوع است و بر اساس قانون با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

سید ابوالفضل کشفی با اشاره به اینکه هرگونه بازگشایی درب یا پنجره در فضای بوستان‌های شهر ممنوع است، اظهار داشت: در صورت عدم رعایت مالکان، شهرداری طبق قانون با متخلفان برخورد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ورودی‌هایی که از منازل به پارک‌ها و بوستان‌های شهر باز شوند توسط شهرداری مسدود می‌شود، عنوان کرد: شهروندان باید نسبت به رعایت این موضوع توجه لازم را داشته باشند و فضای هیچ ورودی اعم از پنجره یا درب را به فضای بوستان‌ها و پارک‌ها باز نکنند.

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد بیان کرد: در صورت عدم رعایت این موضوع از سوی مالکانی که خانه آنها در مجاورت بوستان‌ها قرار گرفته، در مرحله اول اخطار صادر می‌شود و پس از آن اقدام قانونی صورت می‌گیرد.

کشفی با بیان اینکه در بوستان هجرت این منطقه برخی مالکان اقدام به بازگشایی ورودی به پارک کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا تخلفاتی که در بوستان هجرت صورت گرفته در حال بررسی است و اخطار اولیه برای مالکان صادر شده است.

وی تصریح کرد: در صورت تخلف مجدد افراد، موضوع از طریق مراجع ذیصلاح مورد بررسی قرار گرفته و برخورد لازم با این تخلف انجام می‌شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..