برگزاری همایش روز دختر در یزد

مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، از برگزاری همایشی بزرگی به همین مناسبت در یزد خبر داد.

سرهنگ «محمد برزگر» در این باره گفت: این همایش و جشن بزرگ با اجتماع چند هزار نفری و با حضور سخنران کشوری در حسینیه امیرچقماق یزد برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی برای آن دیده شده و به عنوان برنامه شاخص و محوری روز دختر در استان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تقارن دهه کرامت با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، همچنین چهارم خرداد روز دزفول و روز مقاومت و پایداری برنامه‌های متنوعی متناسب با این مناسبت‌ها در سراسر استان در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی رهاورد سرزمین نور خبر داد و افزود: این جشنواره هنری و رسانه‌ای به منظور ثبت و ضبط آثار زائران راهیان نور برگزار و آثار زائران در بخش‌های مختلف مانند دلنوشته، متن ادبی، شعر، داستان کوتاه، فیلمنامه نویسی، نمایشنامه نویسی، عکس، فیلم موبایل، کتاب و موضوعات هنری مختلف از سراسر استان جمع‌آوری شد.

برزگر ادامه داد: آیین اختتامیه جشنواره رهاورد سرزمین نور یکم خردادماه در سالن شهید عباسپور اداره برق منطقه‌ای یزد و با حضور نفرات برتر جشنواره، هنرمندان، اهالی رسانه و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود و سخنران ویژه کشوری نیز در این مراسم حضور خواهد یافت.

وی تجلیل از خادم الشهدا و فعالان عرصه اردوی راهیان نور نیز از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر استان در این ایام نام برد و اضافه کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با حضور یگان‌های نمونه سپاه، فراجا و ارتش و همچنین پیشکسوتان نیروهای مسلح و بسیج امسال یکم خرداد ماه در محل تیپ ۱۸ الغدیر برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر استان در پایان نیز یادآور شد: اجرای برنامه‌های متنوعی توسط پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی بسیج از جمله یادواره شهدا و مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت و دهه کرامت در سراسر استان برنامه‌ریزی شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..