پيگيري مطالبات مردم، فصل مشترک همکاري صدا و سيما و نمايندگان استان یزد

نمایندگان شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ، تفت و میبد و اردکان در نشستی مشترک با مدیران صدا و سیمای مرکز یزد بر همکاری متقابل به منظور تقویت شبکه استانی تاکید کردند.

 

به گزارش یزدی نیوزجوکار، میرمحمدی و دشتی در نشست مشترک با مدیران صداوسیمای مرکز یزد از همراهی صدا و سیمای استان یزد با نمایندگان در انعکاس و پیگیری مشکلات مردم قدردانی کردند.

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کلیدی رسانه ملی به لحاظ تاثیرگذاری در جامعه، گفت: دنیا، دنیای تغییر و تحول است و صدا و سیما نیز باید با تحولی جدی وارد عرصه شود تا با ارائه برنامه‌های مخاطب پسند و تاثیرگذار، در جامعه جریان سازی کند.

محمدصالح جوکار اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مناطق مختلف استان آماده کمک به رسانه ملی در حوزه تحول و همچنین آماده پاسخگویی به مطالبات بحق مردم هستند.

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم به ضرورت تقویت زیرساخت‌های صدا و سیمای مرکز یزد اشاره کرد و گفت: در این مسیر در جلسه تلفیق مجلس شورای اسلامی با رئیس رسانه ملی مشکلات را مطرح و رفع آن را دنبال می‌کنیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با بیان اینکه امروز فضای مجازی گوی سبقت را از رسانه‌ها می‌رباید، اظهار داشت: در این بین باید با نگاه حرفه‌ای و عامه پسند به تهیه و تولید برنامه‌های فاخر و مستند پرداخت.

دشتی گفت: یزد، ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف بویژه گردشگری دارد که صدا و سیما می‌تواند با انعکاس آن در سطح ملی در بهتر دیده شدن شهر جهانی یزد گام بردارد.

در این دیدار نمایندگان ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات صدا و سیمای استان یزد بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام این مرکز تاکید کردند.

کریمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد هم با قدردانی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پاسخگویی به مطالبات مردم، گفت: وظیفه خود می‌دانیم که دستاورد‌های نمایندگان را پوشش دهیم و کمک کنیم تا عملکرد آن‌ها در حوزه‌های انتخابیه به بهترین وجه نشان داده شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..