مدیرکل کمیته امداد استان یزد خبر داد؛

کمک ۲ میلیارد تومانی کمیته امداد به بیماران صعب العلاج

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد به‌منظور کمک به امنیت تغذیه نیازمندان با حمایت از ۸۶۰ کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه، ماهانه ۱۲۵ هزار تومان به حساب هریک واریز می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان با بیان اینکه کمک به امنیت تغذیه نیازمندان از جمله برنامه‌های حمایتی این نهاد است، اظهار داشت: سال گذشته در مجموع ۶۴۲ میلیون تومان به ‌حساب خانوار مشمول برنامه امنیت غذایی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده نیازمند از دیگر خدمات کمیته امداد است، افزود: در سال گذشته ۲۲۹ نفر از مادران باردار و شیرده نیز ضمن بهره‌مندی از خدمات امداد، ماهانه مبلغ ۲۵۰ هزار تومان به حساب آنها واریز شده که در مجموع بالغ بر ۵۷۰ میلیون تومان در این زمینه پرداخت شده است.

شجاعان عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲۰ نفر از سرپرستان خانوار زیر پوشش این نهاد نیز بیمار خاص و صعب العلاج هستند که در سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان برای کمک‌هزینه فرانشیز، خدمات درمانی و کمک به تأمین تجهیزات درمانی به حساب آنها واریز شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

 

بخش نظردهی بسته شده است..