حضور حنانه خلفی نابغه قرآنی در یزد

no-thumbs

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن امشب با حضور حنانه خلفی نابغه قرآنی و سعید طوسی قاری بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی،اظهار کرد: مسابقات قرآن اوقاف سی و نهمین سالی است که برگزار می‌شود و امسال نیز از ابتدای سال جاری در سراسر استان مرحله شهرستانی برگزار و بیش از یک هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد ۲۹۸ نفر حائز رتبه‌های برتر و به مرحله استانی راه یافتند.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته مسابقات به یاد طلبه شهید استاد حاج حسن دانش برگزار و در ستاد استانی نیز مصوب شده که تا زمان برگزاری این مسابقات به یاد شهید دانش قاری بین المللی قرآن باشد.

میرجلیلی افزود: مسابقات قرآن از روز گذشته در دو گروه خواهران و برادران آغاز شده و امروز نیز در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.
وی گفت: مراسم اختتامیه مسابقات و تجلیل از برترین ها نیز امشب بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور سعید طوسی قاری بین‌المللی و حنانه خلفی حافظ خردسال و نابغه قرآنی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از عموم مردم دارالعباده استان برای شرکت در این مراسم در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) در بلوار جمهوری دعوت کرد.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..