مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور یزد:

استادان دانشگاه در صف مقدم جهاد تبیین باشند

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: انتظار این است که استادان دانشگاه و مراکز آموزش عالی در صف مقدم جهاد تبیین باشند و ماموریت ملی و انقلابی خود را در خدمات به نظام انجام دهند.

به گزارش یزدی نیوز، حجت‌الاسلام سیدمهدی صدرالساداتی  در آیین تجلیل از ۳۰ استاد، دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی مهریز افزود: یکی از رسالت های مدرسان دانشگاه این است که دانشجویان را در جریان برکات عظیم انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته قرار دهند و در زمینه جهاد تبیین نقش فعالانه تری داشته باشند.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز با قدردانی از اساتید دانشگاه که در راه توسعه علم و دانش فعالیت می‌کنند بر استفاده از ظرفیت و نظرات اساتید و نخبگان بومی در توسعه شهرستان در تمامی عرصه‌ها تاکید کرد .

دکتر حیدر حسینی رییس دانشگاه پیام نور مرکز مهریز با تشریح ظرفیت‌های این مرکز علمی، راه‌اندازی مجدد پارک علم و فناوری شعبه مهریز و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان، فعال کردن بخش ارتباط با صنعت و همکاری صنایع با دانشگاه‌ها را خواستار شد.

 

سپس جمعی از اساتید حاضر نظرات و مطالبات خود در حوزه دانشگاه و مسائل مربوط به شهرستان ارائه کردند، اهدای لوح سپاس و هدایایی به اساتید از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

مهریز دارای سه دانشگاه پردیس دانشگاه یزد، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی است و چهار هزار دانشجو در این مراکز مشغول تحصیل هستند.

مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..