استاندار یزد: ابعاد وجودی امام خمینی (ره) هنوز کاملا شناخته نشده است

استاندار یزد گفت: ابعاد وجودی و شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) هنوز به خوبی شناخته نشده و برای نسل جوان که دوران ایشان را درک نکرده‌اند، تبیین نشده است.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی  در نشست ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان یزد ، با تاکید بر اینکه باید همه توان خود را بکار گیریم تا زائران شرکت کننده در آیین سالگرد ارتحال امام راحل با سلامت و کمترین مشکل به این سفر اعزام شوند، ادامه داد: این مراسم برای شخصیتی که اسطوره دوران معاصر بوده برگزار می شود و فرصتمناسبی برای تبیین پایگاه دینی ، فلسفی و عرفانی ایشان برای نسل جوان است.

استاندار یزد با تاکید بر تهیه بسته های فرهنگی در هر شهرستان و ارائه به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تاکید کرد و اظهار داشت: برای مناسبت های خرداد ماه همچون فتح خرمشهر نیز برنامه ریزی لازم صورت گیرد و شرح وظایف مسئولان کمیته ها نیز به صورت دقیق مشخص شود و حتما پیگیری های لازم برای اجرایی برنامه ها پیش بینی شود.

در این نشست مسئولان کمیته های ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز برنامه ها و پیشنهادات خود را مطرح برای برگزاری برنامه های این مناسبت تشریح کردند.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..