یکهزار و ۶۷۰ تن گوشت تنظیم بازار در استان یزد توزیع شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: از اواخر اسفندماه سال گذشته تاکنون یکهزار و ۶۷۰ تن گوشت گرم و منجمد در سطح استان توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، سید ابوالفضل وکیلی افزود: در این مدت ۱۰۶ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی ، ۱۶۵ تن گوشت گوساله و یکهزار و ۳۹۹ تن گوشت مرغ منجمد در فروشگاه‌های استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد در سطح استان نیز انجام شده است، اظهار کرد: این میزان گوشت در فروشگاه های کارمندی ،کارگری ، شرکت تعاونی ها و نیز فروشگاه های زنجیره ای بزرگ با نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان و بر اساس سرانه جمعیت توزیع شد.

وکیلی ادامه داد: با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار استان در سالجاری هیچگونه کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود نداشت و ضمن فراوانی کالا در بازار از نظر قیمتی نیز نسبت به استان های همجوار همواره شاهد قیمت مناسب تری بوده ایم.
وی تصریح کرد: با توجه به رسالت سازمان جهاد کشاورزی که تامین قوت غالب و مایحتاج مردم است وظیفه ما اطلاع رسانی و نظارت به صورت جامع و کامل است تا مردم توان دسترسی آسان به مراکز عرضه کالا های اساسی داشته باشند .

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..