تفاهم فرمانداری و ورزش و جوانان یزد برای تکمیل یک سالن ورزشی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و فرماندار یزد با هدف امضای تفاهم‌نامه جهت تکمیل و تجهیز سالن ورزشی حسن آباد، دیدار و گفت‌وگو کردند.

«سیدمحمدرضا مدرسی» فرماندار یزد در این نشست با اشاره به سفرهای استاندار به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار و نیازهایی که در بازدیدها از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از مناطق مطرح شد، افزود: برای موضوعات و مشکلاتی که در بازدیدها برآورد و احصاء شد، اعتباراتی از محل بند «د» تبصره «۱۱» قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: براساس ضرورت و از مسائل مهم مطرح شده در حوزه ورزش، مشکلات سالن ورزشی حسن‌آباد بود که در مهرماه سال گذشته در شورای برنامه‌ریزی استان با حضور استاندار مطرح شد ولی امیدواریم تا شهریورماه و در هفته دولت، شاهد بهره برداری این سالن برای استفاده مردم منطقه باشیم.

مدرسی با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم‌برخوردار، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کم برخوردار توجه ویژه‌ای معطوف شود چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

«زهیر حاجی‌حسینی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های اداره کل، از توجه ویژه و حمایت‌های فرماندار یزد قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، در این نشست مقرر شد مبلغ ۳۵ میلیارد ریال با نظارت فرمانداری از محل منابع بند «د» تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ ویژه مناطق حاشیه‌نشین برای توسعه و تجهیز سالن ورزشی منطقه حسن‌آباد هزینه و همزمان با هفته دولت سال جاری آماده بهره‌برداری شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..