۲۸۷ پرونده به دبیرخانه رویداد جایزه جوانی جمعیت در یزد واصل شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان گفت: در مجموع ۲۸۷ پرونده به دبیرخانه این جمعیت واصل شد.

مهدیه السادات حسینی مطلق با بیان اینکه محورهای این رویداد در زمینه رشد ازدواج و فرزندآوری است، افزود: فعالان رسانه‌ای، سازمان‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی و مدیران فعال در زمینه ترویج ازدواج و فرزندآوری می‌توانستند اقدامات خود به دبیرخانه این رویداد ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار رسیده مربوط به بخش خانواده، رسانه و نخبگان است، اظهار کرد: آثار توسط داوران تخصصی بررسی و برای شرکت در بخش ملی به تهران ارسال می شود.

حسینی مطلق با بیان اینکه در هر بخش سه نفر برگزیده معرفی می‌شوند، تصریح کرد: رویداد استانی اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت ۲۰ اردیبهشت ماه در استان برگزار و نفرات برگزیده برای مرحله کشوری معرفی می شوند که رویداد ملی آن نیز ۳۰ اردیبهشت با حضور رییس جمهور در تهران برپا می شود.

این رویداد بر اساس ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت برای گزینش و تجلیل از فعالان این حوزه به صورت سالانه برگزار می‌شود که این نخستین دوره فراخوان است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..