استاندار یزد:

اشتغال تمام فارغ التحصیلان بزرگترین مزیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای است

استاندار یزد در مراسم نکوداشت مقام معلم و روز استاد در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، گفت: دانشگاه فنی و حرفه از جمله دانشگاه‌هایی است که تمام فارغ التحصیلان آن می‌توانند وارد بازار کار شوند و این بزرگترین مزیت این دانشگاه است.

«مهران فاطمی» در مراسم نکوداشت مقام معلم و روز استاد در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، با اشاره به نقش و اهمیت والای دانشگاه در کشور، گفت: دانشگاه یکی از مهمترین محل های تربیت قوه عاقله کشور است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سفر دوم رییس جمهور به استان قریب به ۵۵ میلیارد تومان به دانشگاه فنی و حرفه ای تخصیص داده شد، خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه از جمله دانشگاه‌هایی است که تمام فارغ التحصیلان آن می‌توانند وارد بازار کار شوند و این بزرگترین مزیت این دانشگاه است.

استاندار در ادامه با اشاره به نیاز استان به وجود تکنسین های کاربلد در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: اجرای طرح بورسیه شغلی را در سطح دانشگاه های فنی و حرفه ای دنبال می‌کنیم.

به گزارش یزدی نیوز، تجلیل از اساتید برجسته سابق و فعلی این دانشگاه و همچنین ارائه آخرین دستاوردهای فناور و دانش بنیان دانشجویان این دانشگاه، از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..