فرماندار یزد: برش شهرستانی برنامه تحولی یزد نوین اجرایی می شود

فرماندار یزد در خصوص اجرای برنامه تحولی یزد نوین در استان گفت: ارتباط با صنایع و کارخانه ها در راستای اجرای این برنامه در حیطه کاری معاون برنامه ریزی فرمانداری تعریف شده و از اولویت های کاری این فرمانداری است و رویکردهای سیاسی، فرهنگی و عمرانی در ارتباط با این برنامه اجرایی می شود.

به گزارش یزدی نیوز، سیدمحمدرضا مدرسی در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد ، افزود: معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد پیگیر مسائل اقتصادی شهرستان است و فرمانداری یزد تنها فرمانداری دارای چارت سازمانی این معاونت در استان است.

وی ادامه داد: حوزه برنامه ریزی باید با تعامل دیگر بخش ها نسبت به پیگیری مصوبات و اولویت های شهرستان اقدام کند و در این حوزه بیشترین مراجعات مردم نیز وجود دارد و به عنوان پیشانی فرمانداری خدمت رسانی می کند.

فرماندار یزد با در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری در شهرستان یزد گفت: حدود ۴۰۰ حوزه انتخاباتی با سه هزار نیرو برای برگزاری این انتخابات در شهرستان یزد پیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد نیز در این نشست گفت: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از مواهب الهی است و یکی از مهم ترین کار امسال دولت سیزدهم تامین سلامت و امنیت انتخابات و بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس است.

محمدعلی شاه حسینی گفت: دشمنان برای کاهش امید و مشارکت مردم در رویدادهای مختلف برنامه ریزی می کنند و هر کدام از ما وظیفه و ماموریت شرعی برای حضور حداکثری مردم در این رویدادها را بر عهده داریم.

 

در این مراسم از خدمات علی احمدیان قدردانی و محمدجعفرحسینی بغدادآبادی به عنوان معاون جدید معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد معرفی شد.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..