معاون توسعه حل اختلاف استان یزد:

ائمه جمعه و جماعات در ترغیب مردم به فرهنگ عفو فعال شوند

معاون توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: ائمه جمعه و جماعات در ترغیب مردم به فرهنگ عفو، گذشت و بخشش فعال شوند و یاری رسان ستاد صبر باشند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا حداد،در نشست ستاد صبر استان یزد اظهار داشت: جامعه کنونی نیازمند مهربانی، عطوفت، عفو و گذشت است و این امر ضمن تلاش اعضای ستاد صبر با مشارکت فعالان فرهنگی و تبلیغی و اصحاب رسانه و اربابان جراید قابل استحصال است.

دبیر ستاد صبر استان یزد تصریح کرد: پیوست رسانه‌ای برای تبلیغ اقدامات ستاد صبر و ترویج عفو و گذشت و تبیین تبعات مثبت رضایت و کظم غیض در جامعه ضروری است.

حداد با اشاره به راه اندازی پویش #به_احترام_امام_رئوف_می_بخشم در کشور تصریح کرد: مقرر شده است در یک تلاش همگانی در کشور تا آنجا که امکان دارد در زمینه اخذ رضایت شکات و اولیاء دم در احکام قصاص نفس تلاش شود.

وی، تلاش اعضای ستاد صبر استان را قابل تقدیر ارزیابی کرد و بیان داشت: فارغ از هر نتیجه‌ای این تلاش اثرگذار در اخذ گذشت و جلب رضایت در ایجاد روحیه همبستگی و نوع دوستی در جامعه مؤثر است.

معاون توسعه حل اختلاف، مشارکت امامان جمعه و جماعات را در تحقق اهداف خیرمندانه ستاد صبر خواستار شد و گفت: ظرفیت ائمه جمعه و جماعات برای ترغیب و تشویق مردم به بخشش، گذشت و سازش در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..