استاندار یزد:

جمعیت جوان موتور محرک جامعه است

استاندار یزد با بیان این که براساس قانون جوانی جمعیت،‌ تسهیلات قابل توجهی در حوزه وام‌های ازدواج و فرزندآوری در نظر گرفته شده است، گفت: هر چند تاکنون استان یزد استان اول بوده اما به منظور بهتر شدن و مطلوب بودن روند همچنان به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

«مهران فاطمی» یکی از موضوعات مهمی که در استان دنبال می‌شود را جمعیت و جوانی و فرزند آوری اعلام کرد و گفت: هر کشوری که در چاله جمعیتی بیافتد و سالمند شود، بازنده است و اگر روند رشد قابل قبول نشود باید در نظر داشته باشیم که در آینده نه چندان دور یعنی در چند دهه آینده با مشکلات کمبود نیروی انسانی برای واحدهای تولیدی روبرو خواهیم شد.

وی با بیان این که جمعیت جوان موتور محرک جامعه است، گفت: واحدهای تولیدی ما در سال‌های آینده از انتفاع می‌افتد چنانچه امروز نیز کمبود نیروی کار وجود دارد.

استاندار به برگزاری رویداد جوانی جمعیت در هفت محور در بخش استانی و ملی اشاره کرد و افزود: در این رویداد از برترین های حوزه جمعیت که در امر فرهنگسازی، تسهیلات، بسته های حمایتی و فرزند آوری فعال هستند و در هر محور سه نفر در بخش استانی و پس از آن در بخش ملی معرفی خواهند شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..