همزمان با هفته زمین پاک؛

۳ خانه محیط زیست در میبد راه‌اندازی شد

همزمان با هفته زمین پاک، سه خانه محیط زیست در شهرستان میبد به طور همزمان افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل محیط زیست استان یزد در مراسم بهره برداری از خانه محیط زیست شهرستان میبد اظهار داشت: این خانه ها با هدف ترویج و ارتقای شاخص‌های زیست محیطی در سه نقطه از شهرستان میبد راه اندازی شده است.

نورانیان با اشاره به اینکه ایجاد خانه های محیط زیست گامی در راستای تحقق شعار سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر «محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه» ایجاد شده است، افزود: اقداماتی مانند افتتاح خانه محیط زیست و برگزاری نشست‌ها همراه با بیان دغدغه ها، پیشنهادها و راهکارهای محیط زیستی قابل طرح در این خانه ها، تبدیل به ایده های اجرایی خواهد شد که ضمن ترویج فرهنگ و اخلاق زیست محیطی، به حفاظت و ارتقای شاخص های زیست محیطی منجر می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد، خانه های محیط زیست را مکانی برای تعامل، همسو و همدل کردن اشخاص دغدغه‌مند برای حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: خانه های محیط زیست می‌توانند در زمینه اطلاع رسانی، آموزش و تحقیقاتی که موجب احیا، بهبود و توسعه محیط زیست می شود، نقش موثری ایفا می کنند.

گفتنی است؛ خانه‌های محیط زیست شهرستان میبد در شهرک صنعتی جهان آباد، دهیاری روستای حجت آباد و موزه تاریخ طبیعی میبد افتتاح شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..