نماینده مجلس:

رسیدگی به مطالبات ایثارگران اولویت مجلس شورای اسلامی است

نماینده مردم حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگران و تحقق آن اولویت نمایندگان مجلس است و در این خصوص کارهایی شده ولی باید بیش از گذشته پیگیری و اقدام شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا صباغیاندر نشستی با تعدادی از رزمندگان و ایثارگران شهرستان بافق افزود: عزت و اقتدار کشور مدیون ایثارگران است و رسیدگی به مطالبات آنها باید همواره در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون در این خصوص در مجلس و دستگاه‌های اجرایی کشور کارهایی انجام گرفته است، ادامه داد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی‌ها و ایستادگی جامعه ایثارگران است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان مجلس تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات و تحقق مطالبات برحق جامعه ایثارگری انجام می‌دهند.

صباغیان یادآور شد: باید در هر شهرستان و مناطق مختلف برای رسیدگی به سوالات و تحقق خواست رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران تلاش شود.

در این نشست مشکلات حوزه ایثارگران از قبیل محاسبه مدت حضور رزمندگان در جبهه، عدم واگذاری مسوولیت به نخبگان و نیروهای بومی، تعیین تکلیف بیمارستان جدید بافق، مشکلات فرهنگیان در حوزه آموزش و پرورش، عدم پرداخت وام از طرف بانک سپه به پرسنل سپاه و نیروی انتظامی و ایثارگران، وام شرکت تعاونی پیشکسوتان ماندگار، ایرادات دستورالعمل‌های مناطق جنگی و عدم رسمی شدن فرزندان جانبازان زیر ۷۰ درصد از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

در پایان صباغیان ضمن قول پیگیری مشکلات مطرح شده از دستگاه‌های مربوطه برای جهت پیگیری بیشتر خواستار مکاتبه با دستگاه‌های مربوطه و دفتر نماینده مجلس در حوزه انتخابیه شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..