صدور مجوز تاسیس چهار دهیاری جدید در بهاباد

فرماندار بهاباد گفت: بر اساس سیاست‌های کشور در فرآیند صدور مجوز تاسیس دهیاری برای روستاهای دارای اولویت، پرجمعیت، دارای شورای اسلامی روستا و کد تقسیمات کشوری، مجوز تاسیس چهار دهیاری جدید برای این شهرستان صادر شد.

به گزارش یزدی نیوز ، علیرضا تیموری  در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: در این راستا برای روستاهای آشترک و فودیج از بخش آسفیچ و روستاهای درب هنز و فضل آباد سفلی از بخش مرکزی مجوز تاسیس دهیاری صادر شده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، فعالیت دهیاری‌های جدید با معرفی دهیاران توسط شوراهای اسلامی و طی مراحل گزینش انجام و حکم آنان صادر خواهد شد.

فرماندار بهاباد همچنین از پیگیری ساخت باند دوم جاده بهاباد به چادرملو، اجرای عملیات شانه‌سازی و اصلاح شیب جاده بهاباد به چادرملو به منظور ارتقای امنیت این محور، اخذ مجوز مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و الزام کلیه معادن فعال منطقه به نصب باسکول و صدور بارنامه حمل مواد معدنی خبرداد.

تیموری همچنین موضوع جوانی جمعیت را جزو موضوعات مهم شهرستان دانست و بیان کرد: موضوع فرزندآوری در جامعه نیاز به کار فرهنگی و فرهنگ سازی دارد و همه بخش ها در این زمینه باید به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بسترسازی برای ازدواج جوانان و فرزندآوری عمل کنند.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..