تکمیل مدارس نیمه تمام خیری اردکان با استفاده از ظرفیت صنایع و معادن

تکمیل پنج مدرسه نیمه تمام خیری اردکان با استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی معادن و کارخانجات در نشستی با حضور مسئولان استان یزد و شهرستانی مورد تاکید قرار گرفت.

«مجید دهقانی‌زاده» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در نشستی که به منظور روند تکمیل پنج مدرسه نیمه تمام خیری شهرستان اردکان و با حضور مدیر کل نوسازی مدارس، رئیس سازمان صمت، مشاور استاندار و مسئول پیگیری مصوبات سفر و نیز مسئولان شهرستان اردکان برگزار شد، عنوان کرد: باید با حفظ تمرکز در راستای تکمیل مدارس نیمه تمام خیری اهتمام و کوشش دوچندان داشته باشیم تا در نهایت مردم شاهد و بهره‌بردار خدمات باشند.

این مسئول افزود: تمام تلاش و توان خود و مجموعه سازمان مدیریت را در جهت انجام این مهم به کار خواهیم گرفت.

«محسن کاظمی» مدیر کل نوسازی مدارس استان نیز اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه‌های متولی و کمک کننده در جهت ساخت و تکمیل مدارس نیمه تمام خیری با استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی معادن و کارخانجات است.

وی افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده تکمیل طرح‌های نیمه تمام، استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی معادن و کارخانجات است که قطعا برگزاری جلساتی از این دست به پیشرفت هرچه سریع‌تر طرح‌ها منجر خواهد شد و در نهایت نتیجه‌ای جز توسعه، رفاه و رضایت حداکثری مردم را به همراه نخواهد داشت.

«ابوالفضل کارگر» مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته به ارائه آمار از دانش‌آموزان شهرستان پرداخت و از نیاز شهرستان به ساخت مدارس جدید خبر داد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..