نماینده مجلس خبر داد؛

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های مروست یزد

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال در بودجه امسال برای اجرای طرح‌های مختلف شهرستان مروست در استان یزد اختصاص یافت.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا صباغیان در جلسه شورای اداری مروست افزود: از این میزان ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای سد و ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر برای توسعه و تکمیل راه‌های منطقه اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اجرای باند دوم راه هرابرجان به مروست و همچنین تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان پیگیری که امسال با همکاری مسئولان اهداف محقق و اقدام می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با پیگیری و همکاری کمیسیون تلفیق بعضی پروژه‌های مهم شهرستان مروست در بودجه سال ۱۴۰۲ تصویب که به مرور اعلام و نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

صباغیان بیان کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی در کنار امور عمرانی جزو موضوع‌های مهمی است که تاکنون اقدام شده و باید به دلیل اهمیت موضوع شاهد تحقق آنها باشیم.

در این نشست فرماندار و امام جمعه مروست گزارشی از اقدامات عمرانی و فرهنگی در شهرستان ارائه و تداوم همکاری و پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی را خواستار شدند.

همچنین تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان به اهمیت پیوست فرهنگی در امور مختلف اشاره که باید بیش از گذشته با همکاری نماینده کار لازم صورت گیرد.

مرکز شهرستان مروست در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..