سد معبر ۱۴ ساله‌ی شهرداری یزد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از وظایف شهرداری رفع سد معبر است اما خود شهرداری با مسدود کردن راستگرد میدان امام علی(ع) به خاطر اجرای یک طرح تجاری، مسیر تردد مردم را طی ۱۴ سال گذشته مسدود کرده است.

«محمدباقر پارسائیان» در جلسه علنی شورای شهر یزد در این باره اعلام کرد: از سال ۱۳۸۷ تاکنون برای اجرای طرح مجتمع تجاری اداری مرکز تجارت یزد راستگرد میدان امام علی (ع) از بلوار کوثر به سمت بلوار جانباز مسدود شده که تردد خودروها در این میدان را دچار اختلال کرده است.

وی ادامه داد: ۱۴ سال است که این طرح اجرا نشده است، در حالی که براساس قرارداد مقرر شده بود تا راستگرد در انتهای زمین طرح ایجاد شود و بار ترافیکی کاهش یابد ولی اکنون نبود راستگرد باعث وجود ترافیک در میدان شده و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: یکی از وظایف شهرداری رفع سد معبر است اما خود شهرداری در این طرح، به علت اجرا نشدن آن، حدود ۱۴ سال مسیر تردد مردم را مسدود کرده است.

پارسائیان در پایان بر تعیین تکلیف این طرح در اسرع وقت تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد شهرداری ظرف یک ماه نسبت به تعیین تکلیف طرح و بازگشایی این راستگرد، طبق روال قبل یا براساس قرارداد اقدام کند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..