تیم فوتبال شهید قندی یزد بر شهرداری بندرعباس غلبه کرد

تیم فوتبال شهید قندی یزد در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر تیم شهرداری بندرعباس را شکست داد اما با توجه به جایگاه این تیم در رده ششم جدول، امیدهای شهید قندی برای رسیدن به دیدار پلی آف کمرنگ شده است.

به گزارش یزدی نیوز، این مسابقه با حضور جمعی از تماشاگران در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برگزار شد و فوتبالیست‌های یزدی که سه دیدار قبلی خود را با ۲ شکست و یک مساوی به پایان رسانده بودند با سرمربی جدید خود محمود امیری سرانجام موفق شدند به پیروزی دست یافته و طلسم نبردن را شکستند.

نیمه اول این دیدار با وجود تسلط شهید قندی بر بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت ولی در دقیقه ۵۶ وحید نعمتی موفق شد توپ را درون دروازه بندرعباسی‌ها قرار دهد.

همچنین یزدی‌ها پنج دقیقه دیگر نیز دروازه شهرداری را باز کردند که به دلیل آفساید این گل از سوی داور پذیرفته نشد ، در وقت‌های اضافه نیمه دوم تیم شهید قندی با اخراج محمد موسوی ۱۰ نفره شد اما این دیدار سرانجام با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم پایان یافت.

شهید قندی با این پیروزی به امتیاز ۳۹ رسید و همچنان در جایگاه ششم جدول لیگ دو ایستاده و کار بسیار سختی برای صعود به دیدار پلی آف دارد.

اسامی تیم فوتبال شهید قندی یزد شامل مسعود عبداللهی، امیرمحمد ذالی، امیررضا افسرده، محمود متقی، سیدجواد شفیعی پور(۵۸رضا موسوی)، سیدصادق میرصفایی (۵۸مجتبی رمضانی)، وحید نعمتی، یامین فلاح، عادل سرشار(۸۰علیرضا ابوالحسنی)، مجیدجلالی فر(۵+۹۰امیرمحمد مختاری)، سرمربی محمود امیری و مدیر تیم سید محمود انصاری.

همچنین اسامی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس شامل مهدی کاظمی، علیرضا آقابراری(۱۳میلاد بحرانی پور)گ مصطفی ماهی، محسن طیبی، جهانبخش خبر، امیرحسین قویدل بنا(۷۹دانیال عامری)، کیوان یاراحمدی، رسول سعدیان نیا(۵۳حمید حیدری)، محمدجواد صفری(۵۳وحیدافطاری)، ادریس کوچکی، میلاد نجفی، سرمربی نادر غله بانی و مدیر تیم مهدی فلامرزی
داوری این مسابقه را امیرحسین یزدانی با کمک‌ رمضان رضایی مقدم، محسن عباسی بر عهده داشتند و داور چهارم نیز سامان گودرزی (همگی از استان فارس)، ناطر داوری مهدی موسی پور( از استان کرمان) و نماینده فدراسیون فوتبال نیز حسین یسکابادی (قائنات استان خراسان جنوبی) در این مسابقه بودند.

حریفان تیم قندی در لیگ ۲

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر همگروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

سه تیم فوتبال یزد در لیگ کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ یزدلوله در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..