تبدیل کارگزاری‎های شهرداری یزد به پیشخوان

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی یزد گفت: با مجوز شورا دفاتر کارگزاری حداکثر تا شش ماه آینده به دفاتر پیشخوان تبدیل خواهند شد.

«محمد مهدی نیکونژاد» در این باره گفت: حدود ۱۲ مجوز دفتر کارگزاری شهرداری بیش از ۱۰ سال است که به تعدادی از بازنشستگان شهرداری با در نظر گرفتن یکسری شرایط و مقررات خاص واگذار شده است تا این دفاتر در واقع حلقه واسطه مردم و شهرداری باشند.

وی افزود: رویکرد اصلی شهرداری یزد برون سپاری است به صورتی که مردم بدون حضور فیزیکی در ادارات شهرداری بتوانند درخواست های خود را از طریق سامانه های مختلفی که طراحی شده است، پیگیری و مطالبه نمایند یا برای کاربران و ارباب رجوعی که امکان استفاده از شبکه‌های مذکور برایشان میسر نباشد، از طریق دفاتر کارگزاری مشکلات و درخواست های خود را رفع کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با جلسات متعددی که برگزار شد، مقرر گردید دفاتر کارگزاری شهرداری یزد با مصوبه شورا ظرف مدت شش ماه آینده به دفاتر پیشخوان تبدیل شوند تا علاوه بر کارهای شهرداری که بر عهده‌شان است، بتوانند وظایف و ماموریت های دفاتر پیشخوان را هم انجام دهند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، نیکونژاد در پایان خاطر نشان کرد: همچنین سایر دفاتر پیشخوان نیز مشروط به آنکه شرایط و ضوابط پرداختن به مأموریت‌های شهرداری را داشته باشند می‌توانند مجوز لازم برای فعالیت دفاتر کارگزاری را از شهرداری أخذ کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..