واریز ٨٠٠ میلیون تومان فطریه به حساب مددجویان کمیته امداد یزد

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد یزد گفت: طبق آمار اولیه شمارش مبالغ فطریه و کفارات، بیش از ٨٠٠ میلیون تومان فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر جمع‌آوری و به حساب مددجویان کمیته امداد استان یزد واریز شد.

«علی اکبر سلمانی» با اشاره به فعالیت ۵۰۰ پایگاه فطریه در روز عید فطر در سطح استان، گفت: در حال حاضر طبق آمار اولیه شمارش مبالغ فطریه و کفاره، بیش از ٨٠٠ میلیون تومان فطریه در روز عید سعید فطر جمع‌آوری و به حساب مددجویان کمیته امداد استان یزد واریز شد.

وی با اشاره به این که واریز آنی وجوه فطریه در روز عید فطر به حساب مددجویان مورد تاکید مراجع عظام و کمیته امداد است، گفت: وجوه فطریه مردم شریف استان یزد تا قبل از غروب روز عید فطر به حساب سالمندان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد یزد واریز شد.

سلمانی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با سفره خالی و با دستان خالی چشم به راه اکرام نیکوکاران یزدی هستند و کسانی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه و کفارات خود نشده‌اند، می‌توانند به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵# یا به صورت حضوری با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان در این باره اقدام کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..