نجات جان فرد گمشده در بیابان‌های اردکان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات جان فرد گمشده در بیابان‌های عقدا توسط تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان اردکان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحسینی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی نیروی انتظامی‌با مرکز eoc هلال احمر استان، مبنی بر برخورد یک دستگاه خودری سواری مزدا با موانع اطراف جاده و مفقودی راننده بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه سید نور الدین به محل حادثه اعزام شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: تیم امدادی با خودرو نجات در محل حادثه حاضر و با روشن نمودن برج نور خودرو عملیات جستجو توسط نیرو‌های انتظامی آغاز که پس از چندین ساعت عملیات جستجو فرد مورد نظر پیدا نشد.

 

حسینی بیان داشت: پس از درخواست مجدد نیرو‌های انتظامی از عوامل امدادی هلال احمر یک تیم از شعبه هلال احمر اردکان با یک دستگاه خودرو امدادی و دو موتورسیکلت به محل حادثه اعزام شدند که پس از چندین ساعت جستجو فرد مورد نظر را در شعاع ۲۰ کیلومتری محل حادثه (۴۰ کیلومتری محور اردکان نایین – نرسیده به عقدا) پیدا نمودند.

 

وی ادامه داد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..