نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی :

اعتقاد دارم شهرهای حمیدیا و شاهدیه باید مستقل بمانند

جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتقاد دارم شهرهای حمیدیا و شاهدیه باید مستقل بمانند، تصریح کرد: اگر این شهرها به شهر یزد الحاق شوند خدمات بهتری به مردم داده نمی شود.

به گزارش یزدی نیوز ، ” محمد صالح جوکار ” نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در چهل و هفتمین دیدار مردمی خود که در مسجد صاحب الزمان ‌(‌عج) شهر حمیدیا برگزار شد، به دنبال درخواست مردم در رابطه با استقلال حمیدیا گفت: اعتقاد دارم شهرهای حمیدیا و شا‌هدیه باید مستقل بمانند و اگر این شهرها به شهر یزد الحاق شوند خدمات بهتری به مردم صورت نمی گیرد.
جوکار ادامه داد : پس از این همه سال های خدمت به مردم به این تجربه دست یافته ایم که در شهرداری مستقل و شورای شهر مستقل امورات و ارائه خدمات به مردم بهتر انجام می‌شود.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چه در حوزه تقسیمات کشوری محدوده تقسیمات کوچک تر باشد، واحد های اداری و خدماتی در آن منطقه بهتر می توانند فعالیت های خود را پیگیری کنند.
وی گفت: همین که تاکنون استقلال شهرداری و شورای شهر حمیدیا به ویژه در ‌دو دوره انتخابات گذشته حفظ شده خود یک امتیاز است اما باید پیگیر ثبات این استقلال باشیم و این پیگیری را نیز انجام خواهیم داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این رابطه باید با کمک استاندار یزد طرحی از سوی استانداری آماده و به وزارت کشور ا‌رجاع شود و ما نیز در کمیسیون مجلس و کمیسیون سیاسی دولت این طرح را پیگیری کنیم تا در نهایت در هیئت دولت به تصویب برسد.
جوکار خاطرنشان کرد: البته ‌عده ای با استقلال شهر حمیدیا مخالف هستند که این افراد باید نظر و رضایت مردم را در اولویت قرار دهند و اینگونه فشارها قابل قبول نیست.
نماینده مردم یزد و اشکذر در پایان سخنان خود در این دیدار مردمی تاکید کرد: دو نفر از افراد معتمد این منطقه باید پیگیر مصوبات باشند که اجرایی شود و تصویب مصوبات به تنهایی کافی نیست بلکه پیگیری آن تا حصول نتیجه باید با جدیت دنبال شود و اگر مسئول یا دستگاهی همراهی نکرد، اطلاع دهید تا از دستگاه مربوطه مطالبه کنیم.

به گزارش یزدی نیوز ؛ حضور اتباع بیگانه و ‌به دنبال آن ناامنی منطقه، بحث الحاق حمیدیا به شهر یزد، کیفیت پایین آب منطقه، مشکل فاضلاب، افت فشار آب ، راه اندازی قنات حمیدیا، کمبود سرانه آموزشی در این منطقه و مشکلات فرهنگی از جمله مشکلات اصلی مطرح شده از سوی هیات امنای مسجد صاحب الزمان (عج)، ‌معتمدین محل ‌و مردم شهر حمیدیا در این نشست بود.

★ ‌خبرنگار : ‌مجید وفائی شاهی ★

بخش نظردهی بسته شده است..