معاون استاندار یزد: سپاه، از پیشگامان رهایی کشور از وابستگی و رسیدن به پیشرفت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: این نهاد از جمله پیشگامان رهایی کشور از هر گونه وابستگی به خارج بوده و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و خودکفایی تلاش های اثرگذاری کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ در بخشی از پیام علی اکبر عزیزی آمده است: سپاه پاسداران با تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا و رهنمودهای مقام عظمای ولایت علاوه بر رصد توطئه‌های همه جانبه شرق و غرب علیه ملت و نظام اسلامی و مقابله بی امان با مکر و حیله دشمنان داخلی و خارجی، در زمینه سازندگی و عمران کشور پیشتاز بوده است.

وی یاد آور شده است: درخشش این نیروی الهی در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه نظم و امنیت، ساخت و توسعه تجهیزات گسترده دفاعی و موشکی، نقش موثر در رفع محرومیت زدایی همراه با عمران و آبادانی، اقدامات جهادی، حضور در مناطق زلزله و سیل زده، توانمندسازی و ایجاد اشتغال، عرصه علمی و پژوهشی و ده‌ها دستاورد عظیم دیگر بخشی از توان عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

عزیزی با تکریم مقام شامخ همه پاسداران بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگ سپاه در استان دارالعباده یزد، سالروز تأسیس این نهاد برآمده از انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..