۴۰۸میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی در استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل شرکت گاز استان یزد از بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی استان با اعتبار ۴۰۸ میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.

منوچهر فلاح گفت: همزمان با هفته دولت، کلنگ آغاز عملیات اجرایی شبکه داخلی شهر بهاباد به عنوان آخرین شهر باقیمانده استان با اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد ریال به زمین زده خواهد شد که با اجرای این طرح، تمامی شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی درباره گازرسانی به روستاهای استان گفت: آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۵ روستا در شهرستان های مهریز، بافق، میبد و ابرکوه با اعتبار ۲۸۹ میلیارد ریال و بهره برداری از طرح گازرسانی به ۵ روستای دیگر در شهرستان های مهریز و میبد با اعتباری معادل ۷۸ میلیارد ریال از دیگر برنامه های شرکت گاز استان یزد در هفته دولت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع در کاهش آلودگی محیط زیست و رونق اقتصادی یادآور شد: بهره برداری از طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی شمس آباد واقع در شهرستان میبد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و همچنین طرح گازرسانی به ۱۲ واحد صنعتی عمده با اعتباری معادل ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.
فلاح اضافه کرد: با گازرسانی به جایگاه بلوار امام علی (ع) با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تعداد جایگاه های گازدار شده در استان به ۴۸ جایگاه خواهد رسید.
از ۵۴۲ روستای واجد شرایط گازرسانی استان یزد تاکنون به ۲۴۱ روستا گازرسانی شده و گازرسانی به ۱۱۶ روستا نیز در دست اجراست و در مجموع ۳۳۴ هزار و ۸۶۴ خانوار شهری و ۴۰ هزار و ۸۵۰ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شده اند که ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۶۶ درصد جمعیت روستایی استان یک میلیون و ۷۵هزار نفری یزد را شامل می شوند.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..