عضو شورای شهر یزد:

مدیران شهری تعریف و تمجید را به شهروندان بسپارند

عضو شورای اسلامی شهر یزد بهبود عملکرد برنامه‌های مدیریت شهری با شناسایی و نقد آسیب‌ها را خواستار شد و گفت: باید تعریف و تمجید را به شهروندان سپرد.

«فخر السادات خامسی» در جلسه علنی شورا گفت: در جلساتی که بین اعضای شورا و مسئولان شهرداری برگزار می‌شود، بهتر است هر بخش را نقد و به آسیب‌ها پرداخت تا عملکرد بهبود یابد و تعریف و تمجید را به شهروندان سپرد.

وی تاکید کرد: لازم است شهرداری و مدیریت شهری برای برقراری تعامل مطلوب و مستمر با شهروندان هدف گذاری کند و پاسخگوی مطالبات و نقدهای شهروندان باشد.

خامسی در خصوص برنامه‌های نوروزی شهرداری، گفت: این برنامه‌ها ماهیتی اجتماعی و مردمی دارد و طبیعی است که باید به تعداد سلایق متعدد و مختلف مردم، متنوع باشد و مشارکت دهی گسترده مردمی در ارائه طرح و ایده و اجرا، برنامه های نوروزی را به سلیقه غالب جامعه نزدیک می‌کند و رضایت عمومی را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: مردم در بخشی از این برنامه‌ها از جمله فراخوان سفره هفت سین با شهرداری مشارکت داشتند، اما لازم است در تمام برنامه هایی که شهرداری تصمیم بر اجرای آن در شهر دارد شهروندان را دخیل کند و مردم را در نیاز سنجی و ارزیابی برنامه‌ها مشارکت دهد.

عضو شورای شهر گفت: محتوای برنامه‌ها نیز به خصوص در ایام نوروز بسیار اهمیت دارد ‌و محتوای برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز باید نشان دهنده فرهنگ یزدی‌ها باشد و ظرفیت‌های گسترده یزد در حوزه های تاریخی، میراثی ، گردشگری، فرهنگی، هنری ، اجتماعی، اقتصادی و علمی یزد را معرفی کند و باید با اطلاعات کافی و سنجیده تهیه و اجرا شود که این موضوع در بعضی از برنامه‌های نوروزی رعایت نشده بود.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد،‌ خامسی تصریح کرد: مطالبه شهروندان در خصوص تداوم برخی از فضاسازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی ایام عید، کاملاً بجا و قابل تامل است و باید مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..