تصادف مرگبار برای فرمانده انتظامی هرمزگان درمحور یزد

no-thumbs

فرمانده انتظامی هرمزگان که برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.

به گزارش یزدی نیوزفرمانده پلیس راه هرمزگان  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان که در حال عزیمت برای حضور در مراسم تشییع پیکر پدرش عازم همدان بود در محور یزد دچار سانحه تصادف شد و همسر و محافظش جان باختند و وی نیز مجروح شد.

علی اسفندانی افزود: این سانحه در بامداد امروز و در محور انار به یزد و در ۱۵ تا ۲۰ کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع) رخ داده است که محافظ و همسر سردار ملکی در محل سانحه جان باختند اما سردار ملکی و دو دختر ایشان دچار جراحاتی می‌شود که به بیمارستان شهر یزد انتقال می‌یابند.

وی با بیان این که علت بروز سانحه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تیمی از حفاظت پلیس راه یزد مأمور پیگیری علت دقیق بروز سانحه شده‌اند.

سردار عزیزالله ملکی از ابتدای حضور در استان هرمزگان اقدامات وسیع و گسترده‌ای در زمینه توسعه امنیت عمومی و اجرای فرامین ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با قاچاق کالا داشته است که دستاوردهای فراوانی در پی داشته و سطح امنیتی استان نیز ارتقای چشمگیری یافته است.

ارس

بخش نظردهی بسته شده است..