رئیس نظام مهندسی ساختمان یزد:

نظام مهندسی ساختمان باید سازمانی فنی و اجرایی شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد اظهار کرد: تبدیل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از یک سازمان اداری و مالی به یک سازمان فنی و اجرایی، اولویت برنامه‌های سازمان در سال جاری است و این مهم می‌بایست هم‌راستا با مرکز استان در شهرستان‌ها نیز دنبال شود.

«مجتبی فرهمند» در نشست هم‌اندیشی مدیران شهرستان‌های یزد که به میزبانی مهریز برگزار شد، گفت: عملکرد مدیران به نحوی باشد که مردم حضور سازمان نظام مهندسی ساختمان را به عنوان مرجع حامی ساخت و ساز ایمن و در راستای ارتقای کیفیت ساختمان احساس کنند.

وی افزود: ارتباط موثر و بهینه مدیران دفاتر نمایندگی با مجموعه مدیریت شهری آن شهرستان نکته‌ای کلیدی در اجرای سیاست‌های سازمان است تا با تعامل بیش از پیش اجرای برنامه‌های سازمان شتاب گیرد.

«محمد حسین صباغی» مسئول هماهنگی شهرستان‌های سازمان نیز بر برنامه محور بودن مدیران تاکید کرد و افزود: در سال جدید مدیران با برنامه از پیش تعین شده فعالیت کنند و برنامه‌های یک ساله خود را به منظور بررسی در اختیار رئیس سازمان قرار دهند.

وی گفت: در دفاتر برون سپاری شده، نگران تعامل و ارتباط آنها با مجموعه مهندسان، سازمان و مسولان هستیم که لازم است مسئول دفتر نمایندگی در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی استان یزد، در این نشست از زحمات «محمدحسین پیشداد» مدیر اسبق دفتر نمایندگی شهرستان اشکذر و «مجیب طباطبایی» مدیر اسبق شهرستان تفت تقدیر و «ابوالفضل فرساد» به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی شهرستان تفت منصوب شد.

تقدیر از زحمات «محسن دهقان» به پاس فعالیت به عنوان مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان و معرفی «محمدحسین صباغی» به عنوان مسئول هماهنگی امور شهرستانها با حفظ سمت مدیریت شهرستان میبد بخش دیگری از این مراسم بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..