یک گام تا تکمیل طرح ۱۳ ساله‌ مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری اشکذر

مرکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اشکذر علی‌رغم اقدامات انجام شده طی ۱۳ سال، هنوز آماده بهره برداری نشده و نیازمند آخرین حمایتها برای افتتاح در سال جاریست.

«سیده عالیه قوامی» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در مراسمی که با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ادارات و دستگاه‌های شهر مجومرد شهرستان اشکذر برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام شده طی بیش از ۱۳ سال برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان اشکذر و کمکهای خیّری در مقوله واگذاری زمین تا تجهیز سالن آمفی تئاتر و قول مساعدت مدیر عامل کانون جهت تجهیز مرکز ارائه کرد.

وی در این نشست از نماینده مجلس خواست تا برای رفع مشکلات و برداشتن آخرین قدم‌ها برای افتتاح این مرکز تا پایان خردادماه سال جاری از کانون حمایت کند.

قوامی برخی از موانع و مشکلات موجود را اختصاص کنتور برق و گاز، سیستم هواساز و تجهیزات کتابخانه عنوان کرد تا در تابستان ۱۴۰۲ کودکان و نوجوانان مستعد این خطّه بتوانند از این مرکز بهره‌مند شوند.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری استان «محمد صالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر در این نشست پس از بررسی مسائل با روسای شرکت‌های مربوط به اشتراکات برق و گاز در خصوص حمایت از راه اندازی این مرکز قول مساعد داد و اضافه کرد: مبلغ یک میلیارد تومان از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی فولاد، جهت تجهیز مرکز اختصاص داده شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..