پاسخ شهردار یزد به شایعات اخیر/ محی‌الدینی: پیشنهاد «معاونت» وزیر را رد کردم

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: با وجودی که پیشنهاد‌های متعددی در حوزه‌های مختلف کاری به من شده، هیچ یک را قبول نکرده و در شهرداری می‌مانم تا کارهای نیمه تمام را به پایان برسانیم.

به گزارش یزدی نیوز در یزد،‌ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی در جمع معاونین و مدیران شهرداری یزد با اشاره به این‌که شهرداری با شرح وظایف بسیار گسترده‌ای که دارد بیشترین حجم خدمات به عموم جامعه را ارائه می‌کند، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ علیرغم میل باطنی برای قبول مسئولیت، با رای و اعتماد شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار مشغول به فعالیت شدم.

وی افزود: با این وجود، اصلا عادت ندارم که در کاری که مشغول می‌شوم کم کاری یا کوتاهی انجام دهم و از لحظه شروع به فعالیت تا آخرین لحظه کارم با تمام توان به وظایفم عمل می‌کنم.

شهردار یزد با اشاره به این‌که در چندماه گذشته پیشنهادات کاری مختلفی از جمله معاونت وزیر به وی پیشنهاد شده، گفت: مسائل مختلفی در میان کارکنان شهرداری و بعضا در خارج از مجموعه مبنی بر قبول این پیشنهادات و رفتن من از شهرداری مطرح شد است.

محی‌الدینی تصریح کرد: با توجه به این‌که خودم هنوز به این جمع بندی نرسیدم که کارهای شروع شده را هنوز به پایان نرساندم، هیچ یک از این پیشنهادات را قبول نکردم و با قوت اعلام می‌کنم که تصمیم به رفتن ندارم و انشاالله تا پایان دوره فعالیت به صورت جدی مشغول به فعالیت در شهرداری یزد خواهیم بود.

وی گفت: با این وجود امسال سال سختی را در حوزه‌های مختلف پیش رو داریم و باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم که بتوانیم بهترین و بیشترین حجم خدمات را به شهروندان ارائه نماییم.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..